Capite a Pianificazione di l'analisi fotometrica di luce

Quandu site in l'industria di l'illuminazione di u paisaghju cum'è fabbricante, progettista di illuminazione, distributore, o architettore specifier, duverete spessu riferisce à i fugliali fotometrici IES per capisce a vera uscita di luce è potenza lumen per i dispositivi chì vulete installà in u vostru disegni. Per tutti noi in l'industria di l'illuminazione esterna, questu articulu hè quì per aiutà à capisce megliu cumu leghje è analizà i diagrammi di illuminazione fotometrica.

Cum'è dichjaratu da Wikipedia in i termini più semplici cum'è riferimentu à a capiscitura di l'ottica; Fotometria Hè a scienza di a misurazione di a luce. Un rapportu d'analisi fotometrica hè veramente l'impronta digitale di cume un apparechju luminariu furnisce a so luce per quellu cuncepimentu di pruduttu unicu. Per misurà tutti l'anguli di uscita di luce è à chì intensità (chjamata dinò a so candela o putenza di candela), nutendu l'analisi di un apparechju luminariu chì furnisce luce, usamu qualcosa chjamata a Goniometru Mirror per aiutacci à identificà questi aspetti variati di a luce chì hè emessa in forza è distanza in quantu à i so mudelli. Questu strumentu piglia intensità di luce (candela) è u misura in anguli diversi. A distanza da a lampada à u Goniometer deve esse 25 piedi o megliu per uttene una misura curretta di a candela (intensità). Per chì l'analisi fotometrica di l'IES funziona currettamente, cuminciamu misurendu e candele o a putenza di a candela à 0 gradi (zeru essendu sottu à a lampada o à u fondu). Dopu muvemu u goniometru 5 gradi è continuemu à muvialu sempre è torna, altri 5 gradi di più ogni volta in tuttu u circondu di u luminariu per leghje currettamente l'uscita di luce.

CUMPRENDU U PROCESSU DI MISURAZIONE DI LUSCIDA FOTOMETRICA

Una volta, avendu fattu u giru di 360 gradi, muvemu u goniometru è cuminciamu à un angulu di 45 gradi da induve avemu principiatu è ripetimu u prucessu. A seconda di l'apparechju luminariu di u paisaghju, pudemu fà questu in vari anguli diversi per catturà currettamente e vere uscite lumen. Un graficu di candela, o curva di putenza di candela, hè fattu da quella infurmazione è utilizatu per a creazione di sti fugliali fotometrici IES chì usamu in l'industria di l'illuminazione. À ogni sfarente angulu di luce, videremu l'intensità differente di u luminariu chì hè spessu unica trà i fabricanti di illuminazione. Un mudellu di distribuzione di luce hè tandu creatu, chjamatu ancu una curva di putenza di candela, chì a so volta furnisce à i cuncettori di illuminazione è l'architetti una rappresentazione visuale di a luce diffusa da un apparechju luminariu attraversu e so ottiche, sudari è forme.

Più ci hè alluntanatu da u puntu zero di misura, più a intensità di luce hè intensa. Una tabella di distribuzione di candela hè a curva di candela ma messa in forma tabulare.

I diagrammi fotometrici di luce creati da sti scuperti vi dicenu subitu se a maiò parte di u flussu (i lumens, u "flussu di luce") và in altu versu u bassu o lateralmente.

U tavulu di utilizazione di coefficienti in fotometria cunsidereghja a percentuale di luce da e lampade chì ghjunghjenu à a superficia di travagliu in un spaziu datu. U rapportu di cavità di a stanza hè u rapportu di i muri à e superfici orizzontali o di i pavimenti à a zona di travagliu. I muri assurbanu assai luce. Più assorbenu, menu luce ghjunghje in e zone induve si lampa a luce. Avemu dinò valori di riflettenza nantu à sti grafichi chì tenenu in contu e percentuali di riflessione da pavimenti, muri è soffitti. Se i muri sò di un legnu scuru chì ùn riflette micca bè a luce, significa chì menu luce si riflette nantu à a nostra superficie di travagliu.

fgn

Capisce cumu tutta sta pruduzzioni di luce funziona per ogni pruduttu, permette à u designer di illuminazione di pianificà accuratamente l'altezza à chì piazzà una lampada è a distanza trà e lampade per illuminà currettamente i spazi esterni per riempie quellu spaziu di luce distribuita uniformemente. Cù tutte queste informazioni, a pianificazione è l'analisi fotometriche vi permetteranu (o software) di selezziunà facilmente a quantità curretta di apparecchi necessarii per u pianu di prughjettu di cuncepimentu di illuminazione u più beneficu fatturendu a potenza di potenza adatta è i livelli di uscita di lumen per creà quella copertura di illuminazione ottimale aduprendu e specifiche chì illustranu i gradi di anguli di luce chì ogni luce mostrerà nantu à i piani di l'architetti per a prupietà. Questi metudi per determinà i migliori disegni di illuminazione di u paisaghju è piani di installazione, permettenu à i prufessiunali è i grandi gestori di l'acquisti di prughjetti di custruzzioni di cuntrullà currettamente è capisce chì luci sò megliu da installà in una zona data nantu à u pianu di pruprietà da l'architetti, basatu annantu à a distribuzione di luce dati di uscita curve e lumens.

PIANU FOTOMETRICU DI L'INDUSTRIA ILLUMINAZIONE TERMINI DI SCHEDA DI IES DIAGRAMMA

sdv

Lumens: U flussu luminosu, misuratu in lumens (lm), hè a quantità totale di luce prodotta da una fonte senza riguardu à a direzzione. U flussu luminosu hè furnitu da i fabricanti di lampade è i valori cumuni di lumen sò inclusi in a matrice di lampade.

Candela: Luminosu intensità chjamata dinò Luminosità, misuratu in candela (cd), hè a quantità di luce prodotta in una direzzione specifica. Graficamente, queste informazioni sò compilate in grafichi furmati polari chì indicanu l'intensità di a luce à ogni angulu luntanu da 0 axis lamp axis (nadir). L'infurmazione numerica hè ancu dispunibile in forma tabulare.

Footcandles: L'illuminazione, misurata in candele di pedi (fc), hè a misura di a quantità di luce chì ghjunghje nantu à una superficia. Trè fattori chì influenzanu l'illuminazione sò l'intensità di u luminariu in a direzzione di a superficia, a distanza da u luminariu à a superficie, è l'angulu d'incidenza di a luce chì ghjunghje. Ancu sì l'illuminanza ùn pò esse rilevata da i nostri ochji, hè un criteriu cumunu adupratu per specificà i disegni.

Per piacè nutate: E candele di pedi sò l'unità di misura a più cumuna aduprata da i prufessiunali di l'illuminazione per calculà i livelli di luce in l'imprese è i spazi esterni. Una candela di pedi hè definita cum'è l'illuminanza nantu à una superficie di un piede quadratu da una fonte uniforme di luce. L'Illuminating Engineering Society (IES) raccomanda i seguenti standard di illuminazione è i livelli di candela per assicurà una illuminazione è una sicurezza adeguate per l'occupanti.

Candele / metru: A luminanza misurata in candele / metru hè a quantità di luce chì lascia una superficie. Hè ciò chì l'ochju percepisce. Luminanza palesarà più nantu à a qualità è u cunfortu di un disignu chè illuminanza sola.

Potenza di a Candela di u Fasciu Centrale (CBCP): A putenza di candela di u raggiu centrale hè l'intensità luminosa à u centru di un raggiu, spressa in candele (cd).

Cone di Luce: Strumenti utili per paraguni è calculi di illuminazione rapida, i coni di luce calculanu i livelli iniziali di candela di pedi per una sola unità basatu nantu à tecniche di calculu di punti. I diametri di u fasciu sò arrotondati à u mezu pedu più vicinu.

Downlight: Questi coni di luce furniscenu prestazioni di unità unica senza inter-riflessioni da e superfici. I dati elencati sò per altezza di montaggio, valori di candela di pedi à nadir, è u diametru di u fascu resultante.

Illuminazione Accent: I mudelli di luce da i luminarii accentu regolabili dipendenu da u tippu di lampada, a putenza, l'inclinazione di a lampada è a situazione di u pianu illuminatu. I dati di prestazione à unità unica sò furniti per piani orizzontali è verticali, cù a lampada inclinata sia à 0 ̊, 30 ̊, sia à 45 ̊ di mira.

Fasciu di luce di mira: I diagrammi di mira di luce di fasci permettenu à un designer di selezziunà facilmente a distanza curretta da un muru per situà un apparechju luminariu è uttene u fascu centru di a lampada induve hè desideratu. Per illuminà oggetti d'arte nantu à un muru, hè preferitu a mira 30 ̊. À questu angulu, 1/3 di a lunghezza di u raghju serà sopra u puntu CB, è 2/3 serà sottu à ellu. Cusì, se una pittura hè alta trè metri, pianificate chì a CB sia diretta 1 piede sottu à a cima di a pittura. Per aumentà a modellazione di l'oggetti tridimensionali, duie luci sò tipicamente aduprate, una luce chjave è luce di riempimentu. Tramindui sò destinati à almenu 30 ̊ di elevazione è si trovanu 45 ̊ fora di l'assi.

Dati di Illuminazione di Lavatu Muru: A distribuzione asimmetrica di u lavu murale hè furnita cù dui tippi di grafichi di prestazione. Un graficu di prestazione à unità unica trama i livelli di illuminanza à incrementi di un pede longu è in giù per un muru. I grafichi di prestazione di unità multiple riportanu e prestazioni di l'unità media calculate da un schema di quattru unità. I valori di l'illuminazione sò tracciati in a linea centrale di una unità è centrati trà unità. I valori di l'illuminazione sò valori iniziali corretti da u cosinu. Nisuna inter-riflessione di a superficia di a stanza cuntribuisce à i valori di illuminazione. U cambiamentu di spaziatura di unità influenzerà u livellu di illuminazione.

A VERA PUTENZA DI I PRODOTTI DI ILUMINAZIONE DI PAISAGGI VARIA

Capisce cume a luce hè misurata è analizzata currettamente hè sempre impurtante in l'industria di l'illuminazione di u paisaghju esternu. Quandu si utilizanu luci per grandi prughjetti, duvemu dinò pianificà luntanu in avanti è capisce chì stemu cuncependu currettamente i nostri piani di illuminazione per aiutaci à cunnosce luntanu prima di u tempu, chì luci installeremu duve, è quantu installeremu à certe distanze per uttene a cobertura luminosa adatta. Hè per quessa chì in Garden Light LED i nostri cappelli vanu versu i laboratorii d'illuminazione, ingegneri IES è i standard Intertek per apparecchi di illuminazione à bassa tensione chì anu da furnisce à a nostra industria letture vere per misurazioni di luce di alta qualità è dendu dati chì i prufessiunali ponu aduprà per creà disegni di illuminazione più efficienti puru pigliendu decisioni di compra più intelligenti.

Se state cumprendu luci di paesaggiu esternu, vi raccomandemu sempre di guardà per parechji di l'altri rivenditori chì fingenu di esse fabbricanti dichjarendu produzioni lumen elevate à bassi costi, perchè in i nostri stabilimenti testi fotometrici, questi altri apparecchi di luce da parechji altri illuminazione di paesaghju à bassa tensione marche in i SUA è in altrò, sò assai corti di e so specifiche riportate è a putenza richiede rivendicazioni di uscita leggera cù i so prudutti impurtati economici.

Quandu cercate e migliori luci di u paisaghju quì, vi invitemu à cuntattateci è saremu felici di mette una di e nostre luci led di qualità prufessiunale in e vostre mani per fà un paragone di u mondu reale!


Tempu di posta: Jan-08-2021