Tendenze in illuminazione cummerciale: Versatilità è efficienza

L'era digitale hè stata una vera rivoluzione in u mondu di vendita al dettaglio. L'apparizione di u cummerciu elettronicu richiede un cambiamentu d'approcciu in a cuncezzione di strategie cummerciali. In questa nova realtà, chì rolu ghjucanu i magazini fisichi?

I spazii cummerciali tradiziunali facenu una sfida senza precedente: A creazione di sperienze differenziali chì vanu al di là di a visualizazione è a vendita di prudutti. Stimulà i sensi di cumpratori putenziali hè diventatu una pratica fundamentale per attirà a so attenzione: Ciò include cose cum'è l'odori, a temperatura è l'illuminazione. I dettagli contanu.

In questu sensu, u merchandising visuale rapprisenta un elementu chjave in u mondu di u retail. Una disciplina chì riunisce psicologia, marketing, cuncepimentu è aspetti tecnichi, cù u scopu di stimulà u cunsumu in u puntu di vendita senza perde u focu annantu à i valori di a marca.

U cambiamentu di mentalità in l'illuminazione cummerciale

Malgradu l'impurtanza di e vendite in ligna, i negozii fisichi continuanu à raprisentà un canale di vendita essenziale grazia à u so putenziale per a cumunicazione diretta cù i clienti. I spazii cummerciali riprisentanu l'essenza di e marche per mezu di un cuncepimentu amichevule adattatu à i consumatori. Dunque, l'illuminazione hà un rolu fundamentale in a creazione di i novi cuncetti di vendita al dettaglio. I so vantaghji principali sò:

● Creazione di marca: L'illuminazione chì hè cuncepita in linea cù a personalità è l'ubbiettivi di a marca aiuterà à custruisce un ambiente differenziatu chì pò ancu esse identificabile da i clienti.

● Ottimizazione: L'illuminazione duveria migliurà l'elementi esposti, ma hè ancu di primura chì aiuta à uttimizà a circulazione in u puntu di vendita. Al di là di i criteri relativi à l'efficienza energetica, a scelta di l'illuminazione ghjusta per ogni articulu in mostra deve esse a spina dorsale di una bona strategia di illuminazione in ogni spaziu cummerciale (vestiti, alimenti, magazini di tecnulugia, ecc.). Pudemu aduprà fonti di luce cun un spettru di luce specificu per mezu di LED speciali per arricchisce i culori bianchi, qualcosa chì hè assai utile per i negozi di moda, o aduprà sfumature più vive cume tonalità rosse per arricchisce l'aspettu di a carne, o blu, chì sò assai utili per fà esce u megliu in pesci.

● Dinamizazione: I disegni di illuminazione cummerciali ponu offre strategie per energizà i spazii cummerciali è di mostra. L'usu di l'illuminazione dinamica chì cambia a so temperatura di culore (CCT) secondu a stagione di l'annu, l'ombra prevalenti o ancu l'ora di a ghjurnata, pò dinamizà megliu i spazii. Queste strategie ponu aiutà à lisà u flussu di l'utilizatori in u magazinu in u piccu di u trafficu, o à u cuntrariu, attiranu i clienti quandu a buttrega hè più tranquilla, in modu simile à u modu in cui l'altri elementi sò aduprati in neuromarketing, per esempiu, a musica.

Cuncepimentu di illuminazione cummerciale adattatu à ogni spaziu

Illuminazione di spazii cumuni è curridori

In generale, a luce in queste zone hà un focus funzionale, cume una parte di i quali un approcciu di illuminazione adeguatu avrà un impattu direttu nantu à u sensu di cunfortu di i clienti è dunque in e so decisioni di compra, migliurendu l'esperienza in magazinu. In questu sensu, l'adattazione hè un elementu fundamentale è per quessa, ci vole à piglià in contu:

● Circulazione
● Densità
● L'usu di i spazii

Hè megliu cumbinà strati di illuminazione più uniforme cù elementi di illuminazione d'accentu per guidà l'attenzione di l'utilizatori à elementi particulari.

Illuminazione di e vetrine

A vitrina di e butteghe hè un elementu di attrazione chì hà un forte impattu emozionale nantu à l'utente, da quì l'importanza di u cuncepimentu di l'illuminazione per questi spazi, per generà un elementu chì eccita è attira l'attenzione.

Da un puntu di vista tecnicu, l'illuminazione di una vetrina deve risponde à i requisiti di riproduzione di culore più esigenti cun un Indice di Rendering Colore altu (CRI) chì permette una percezione curretta di i prudutti senza scurdassi di a cumpunente estetica. Hè ancu impurtante di avè sistemi d'illuminazione flessibili è adattabili cum'è luminari di traccia, chì aghjunghjeranu versatilità à l'installazione, postu chì ponu esse sposti per adattassi à i cambiamenti di cuncepimentu chì si verificanu in e stagioni diverse. Inoltre, l'installazione di apparecchi cù diversi livelli di flussu luminosu è ottica permetterà di creà effetti più o menu drammatichi ghjucendu cù ombre di diversa durezza secondu l'effettu desideratu, affruntendu cusì questu elementu più flessibile di illuminazione.

Shop illuminazione

Quandu si decide cumu accende un magazinu, hè impurtante fighjà nantu à i seguenti obiettivi:

● Aumentà l'attrattività di i prudutti. Apparecchi chì permettenu a cumbinazione di diversi moduli sò una opzione assai interessante. A versatilità di a so installazione permette di adattalli à diversi merchandising visuale

● Guidà u cliente à traversu u spaziu è fà li sente benissimu. Una strategia di illuminazione efficace deve esse allineata cù u viaghju di i clienti di a marca, vale à dì, u prucessu chì un cliente passa prima di acquistà un pruduttu o serviziu. In u novu cuntestu digitale, stu viaghju pò cumincià à i portali in linea, cusì l'integrazione di i canali hè essenziale. Variandendu l'intensità di i flussi luminosi o a temperatura di u culore di a luce aduprata, pudemu indirizzà u cliente versu i punti d'interessu chì a marca cunsidereghja più pertinenti in l'esperienza di shopping globale in un modu fluidu è naturale.

● Identificà i sfarenti spazii è spazii cummerciali. I sistemi intelligenti di gestione di l'illuminazione sò un vantaghju maiò, chì permettenu di creà variazioni di illuminazione da un unicu dispositivu digitale secondu e necessità specifiche, senza a necessità di rimpiazzà apparecchi o altri elementi di l'installazione. L'adattabilità hè a chjave per cuncepisce è risparmià i costi.

In Lamp, avemu una vasta sperienza cullaburendu cù e squadre chì sò rispunsevuli di prughjetti di illuminazione cummerciale. In questu campu, aghjustemu valore à ogni prughjettu sviluppendu suluzioni di illuminazione à misura per ogni applicazione.


Tempu di posta: Jan-08-2021