Illuminazione per l'esternu: 3 tendenze chì rivoluzionanu u settore

Oghje ghjornu, a cità hè u stadiu principale induve si sviluppa a vita di e persone. Se consideremu chì a maggior parte di a pupulazione glubale vive in centri urbani è chì sta tendenza cresce solu, pare pertinente analisà cumu questi spazi sò stati trasfurmati è quali sò e sfide affrontate da l'illuminazione.

Per riequilibrà a scala umana in spazi esterni, publicu o privatu, hè diventatu u scopu fundamentale di e strategie urbane destinate à fà di e cità spazii abitabili, sustenibili è sicuri per tutti.

In i tempi recenti, l'urbanisimu hà evolutu versu un mudellu induve i so abitanti sò u centru di e sfarente azzioni realizate. E strutture urbane anu à tempu una cumpunente operativa è emotiva chì influenza direttamente l'interazione cù i sfarenti spazi è per i quali l'illuminazione hà un rolu impurtante.

Tendenze in illuminazione esterna

L'illuminazione hè un elementu chjave in questi novi cuncetti grazia à u so putenziale cum'è elementu trasformatore di u spaziu. Illuminazione esterna hè cumpostu da applicazioni di illuminazione funzionale focalizate nantu à furnisce una visibilità curretta per l'attività svolte in spazii aperti, è dinò da un illuminazione ornamentale focalizata nantu à a messa in valore di e facciate chì custituiscenu stu paisaghju urbanu.

Per uttene questi obiettivi, l'illuminazione architettonica deve adattassi à l'abitudini, u comportamentu è i stili di vita di l'utenti, puru à tempu esse efficienti è rispettosi di l'ambiente, aduprendu apparecchi altamente efficienti è evitendu l'inquinamentu luminosu per mezu di un cuntrollu otticu adeguatu chì impedisce emissioni più alte è luce residua.

U cuncepimentu di l'illuminazione hè una disciplina in continua evoluzione chì cerca di risponde à i bisogni di l'utenti. In questu sensu, hè interessante di riviseghjà e tendenze principali in u settore.

Recuperazione di spazii urbani per i pedoni

Nuove pruposte sò state pruposte cù u scopu di umanizà u spaziu urbanu, cume a pedonalizazione di e strade è di e zone centrali, a creazione di zone di trafficu ristrettu in favore di i pedoni, o a recuperazione di l'ambienti semi-publichi è a so adattazione per l'utilizatori.

In questu scenariu, l'illuminazione diventa un elementu chjave capace di:

● Guidà i citadini in l'usu di i spazii
● Assicurendu a sicurezza
● Orientà u flussu di l'utilizatori per favurisce a coesistenza
● Migliurà l'architettura chì dà forma à u spaziu

Per risponde à i bisogni di illuminazione di e zone pedonali, sò dispunibuli e tipologie di apparecchi seguenti: Incassati, lavapiatti, riflettori, paletti o Lampade da Parete chì arricchiscenu u paisaghju urbanu è aghjunghjenu un altru stratu di informazioni à u spaziu per via di l'illuminazione.

Domesticazione di spazii urbani

I cunfini tradiziunali trà a sfera publica è privata si sfocanu. Per esse addomesticata, a cità deve diventà una casa per i so abitanti, creendu spazii chì li invitanu dopu à u tramontu. L'illuminazione tende dunque à diventà più utile è più vicina à l'utilizatore creendu una atmosfera più amichevule è accugliente cù apparecchi chì si integranu in u spaziu.

Què si traduce ancu in una illuminazione più efficace grazie à apparecchi cù distribuzioni di luce specifiche. Questa tendenza favurisce l'usu di luminarii esterni cù temperature di culore più calde.

dfb

Cità ​​intelligenti

A sustenibilità hè a basa di i disegni di cità intelligenti chì sò dighjà diventate una realità. Una cità intelligente hè capace di suddisfà i bisogni di i so abitanti da un puntu di vista suciale, ambientale è funziunale attraversu l'integrazione di e Tecnulugie di l'Infurmazione è di e Cumunicazioni. Dunque, a cunnessione hè essenziale per u sviluppu di stu tipu di spaziu.

L'illuminazione hè unu di i cumpunenti più impurtanti in u sviluppu di e cità intelligenti. I sistemi di illuminazione intelligenti permettenu u funziunamentu, u monitoru è a gestione di l'illuminazione urbana per mezu di e rete di cumunicazione wireless. Utilizendu e tecnulugie di cuntrollu à distanza, hè pussibule adattà l'illuminazione à e necessità specifiche di ogni spaziu mentre ottimizendu i costi è furnendu una più grande versatilità è interazione.
Grazie à stu modu di capisce u spaziu, e cità ridefiniscenu a so propria identità. A diversità spaziale, adattata à i bisogni suciali di i so abitanti, cuntribuisce à a trasfurmazione culturale è stimula u benessere di i citadini.

Cusì, l'adattabilità di i sistemi di illuminazione esterna à i sfarenti spazii chì componi a cità hè una di e tendenze più impurtanti in u settore. U successu di un bonu cuncepimentu di illuminazione dipende da a so capacità di risolve i bisogni funzionali, emotivi è suciali di l'utenti.


Tempu di posta: Jan-08-2021